Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Przesada?
#1
Słyszałem o nowym DLC, i według mnie to już jest naprawdę gruba przesada.
1. Po co nam nowe auto tak podobne do Octane? Żeby szpanować?
2. Po co upodobniają tą grę do nieudanego pomysłu SARBPC?
Co o tym myślicie? Ja jestem zdecydowanie przeciw, ale nie grałem w RL z miesiąc, więc moje poglądy mogą być przestarzałe.
Odpowiedz
#2
Z ostatnich informacji wynika, że Aftershock jest podobny HITBOX-em do Dominusa i Breackouta, natomiast Marauder ma mieć HITBOX zbliżony do Octane.

Czerpią z SARBPC, ponieważ z jednej strony jest to ukłon w stronę starych, wiernych graczy, a z drugiej strony mają gotowe modele do przeróbki co ogranicza nakłady ich pracy.

Zawsze mam nadzieję, że te DLC to tylko drobne przerywniki przed poważniejszymi zmianami (nowe tryby, support dla drużyn, automatyczne turnieje itp. )

W tej cenie i tak wszyscy łykną te auta jak pelikany Smile Choć przyznam, że są brzydkie jak fusy w mojej kawie po 5 dniach leżakowania

PS: Kamillon, w końcu piszesz z sensem i do tego w ładnej formie Smile
[Obrazek: 76561198122031986.png]
Odpowiedz
#3
1. hajs, utrzymywanie statusu gry jako "swiezej" i "wzbogacanej contentem"
2. supersonic nie byl nieudanym pomyslem, bo rocket league to ta sama gra, tylko dopieszczona do granic mozliwosci w praktycznie wszystkich aspektach, tym razem lepszy marketing zrobil swoje

Nowe mapy, nowe tryby, nowe auta itd. dodaja swiezosci temu tytulowi i imo warto wesprzec tworcow kazdym $ zeby utrzymywali tempo rozwoju. Smile
[Obrazek: 76561197979134711.png]
Odpowiedz
#4
Wow, Panowie...
1. Nie, żeby szpanować, ale zobaczcie jak dużą rolę w community pełnią osoby grające w SARBPC. To oni podsyłają najciekawsze pomysły do Psyonix. Jest to ukłon w ich stronę. Jestem jak najbardziej za nowym DLC tym bardziej, że w SARBPC nie miałem okazji zagrać.
2. SARBPC nie był nieudany, a wręcz był bardzo lubianą grą w konkretnej społeczności!!!

Weźmy też pod uwagę to, że nad grą pracuje zespół 8 programistów, co na tak dobrze rozbudowany tytuł (PC, PS4, XBOX) jest dla mnie ogromnym fenomenem. Co więcej, twórcy twierdzą, że ich produkt jest cały czas w wersji rozwojowej, tak jakby beta. Po prostu popularność tytułu (ponad 12 mln aktywnych kont) ich dobiła i robią wszytsko, żeby stworzyć coś naprawdę extra. Rocket League to pierwsza gra, która wciągnęła mnie na dłużej niż dwa wieczory, dlatego sądzę, że wspieranie tak porządnego tytułu i tak niewielkiej firmy jest jak najbardziej wskazane, tym bardziej, że wszystkie DLC są sprzedawane w dość rozsądnych pieniądzach.
[Obrazek: 76561198146243096.png]
Odpowiedz
#5
(06-05-2016, 10:33)Mash napisał(a): Wow, Panowie...
1. Nie, żeby szpanować, ale zobaczcie jak dużą rolę w community pełnią osoby grające w SARBPC. To oni podsyłają najciekawsze pomysły do Psyonix. Jest to ukłon w ich stronę. Jestem jak najbardziej za nowym DLC tym bardziej, że w SARBPC nie miałem okazji zagrać.
2. SARBPC nie był nieudany, a wręcz był bardzo lubianą grą w konkretnej społeczności!!!

Weźmy też pod uwagę to, że nad grą pracuje zespół 8 programistów, co na tak dobrze rozbudowany tytuł (PC, PS4, XBOX) jest dla mnie ogromnym fenomenem. Co więcej, twórcy twierdzą, że ich produkt jest cały czas w wersji rozwojowej, tak jakby beta. Po prostu popularność tytułu (ponad 12 mln aktywnych kont) ich dobiła i robią wszytsko, żeby stworzyć coś naprawdę extra. Rocket League to pierwsza gra, która wciągnęła mnie na dłużej niż dwa wieczory, dlatego sądzę, że wspieranie tak porządnego tytułu i tak niewielkiej firmy jest jak najbardziej wskazane, tym bardziej, że wszystkie DLC są sprzedawane w dość rozsądnych pieniądzach.

Totalnie popieram przedmówcę. Nie wiem na co w ogóle narzekacie. Dodatek kosztuje 2 dolary, a nie jest przecież tak, że jak go nie kupisz to nie będziesz mógł grać lub będziesz na straconej pozycji. Nie chcesz? Nie kupuj, proste.
[Obrazek: 76561198174677183.png]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości